Jak nakupovat

Formy nákupu

Prodej a dovoz zajišťujeme po celé České republice a na Slovensku. Nákup v našem e-shopu je zcela jednoduchý.

Nakupovat v našem obchodě můžete:

Jak celý nákupní proces probíhá

Nákup v našem e-shopu Alfistone.cz se dá shrnout do 6 základních kroků.

1. krok - Výběr zboží

Pro vložení zboží do košíku stačí kliknout na tlačítko „DO KOŠÍKU“, které naleznete u zboží, o které máte zájem. Máte-li zájem o větší množství stejného zboží, upravte počet přímo v nákupním košíku.

Jaké množství objednat? 

  • Krok 1: Napište potřebnou obkladovou plochu v m².
  • Krok 2: Automaticky se vám vypočítá, kolik balení potřebujete.
  • Krok 3: Automaticky se vám propočítá, jakou cenu za balení zaplatíte. 
  • Krok 4: Potřebný počet balení lze vložit do "košíku"

Potřebujete-li doplnit informace nebo poradit s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme a poradíme.

2. krok - nákupní košík

Po výběru zboží se dostanete do vašeho Nákupního košíku, ve kterém můžete:

  • zkontrolovat vámi vybrané zboží,
  • zkontrolovat cenu za jednotku zboží,
  • změnit zvolené množství,
  • uplatnit slevový kód.

3. krok – Platba a dOPRAVA

Po výběru zboží a jeho množství je třeba zvolit způsob platby a doručení.

4. krok – iNFORMACE O VÁS

Po výběru způsobu dopravy a platby je třeba vyplnit údaje k doručení vaší objednávky.

Nabízíme dvě možnosti nákupu:

  • s registrací – pokud jste již registrováni, stačí se přihlásit.
  • bez registrace.

Zboží si můžete nechat poslat na jinou adresu nebo zakoupit na firmu.

Při zadávání údajů můžete zvolit možnost nechat si zasílat novinky – newsletter. Na email, který uvedete v objednávce, Vám maximálně 1 x měsíčně pošleme naše novinky a akční nabídky. Nemusíte se bát, že zahltíme Vaši emailovou schránku. Budete tak mít přehled o akcích a nových produktech v naší nabídce vždy jako jedni z prvních! Tuto možnost mohou zvolit jak registrovaní, tak i neregistrovaní zákazníci.

Kontrola, úprava a odeslání objednávky. Po odeslání objednávky Vám je na email automaticky odeslán přehled uskutečněné objednávky, který Vám slouží zároveň jako kontrola i potvrzení objednávky. Dbejte proto zvýšené pozornosti při zadání e-mailu. Pokud je email v objednávce v pořádku a přesto Vám potvrzení objednávky nepřišlo, kontaktujte nás.

5. krok – Informace o expedici/vyzvednutí zásilky

Emailem Vám přijde informace o přesné ceně za dopravu, o expedování zboží přepravci/připravení k vyzvednutí na odběrném místě.

6. krok – Převzetí objednaného zboží

V dohodnutém termínu je třeba zboží vyzvednout. Nejste-li s produktem spokojeni, je možné jej bez udání důvodu do 14 dnů vrátit.